Wiosna za oknem daje się we znaki. Cieplejsze dni pojawiają się coraz częściej, a do lata zostały tylko 3 miesiące. Gdy wiosenne porządki zostały zrobione, a świąteczne jedzenie daje się we znaki pod postacią nadprogramowych kilogramów, warto postawić na aktywność fizyczną. Nasze propozycje sprawdzą się idealnie dla seniorów, opiekunek i każdego, który chciałby poprawić swoją kondycję. Oto 5 sportów, które warto uprawiać wiosną: 

joga dla seniorów

  Na rozpoczęcie aktywności fizycznej nigdy nie jest za późno. Nawet lekki wysiłek znacząco poprawia samopoczucie, zwiększa siły witalne i pomaga zachować zdrowie. Joga dla seniorów nie wymaga od uczestników dobrej kondycji, a zajęcia dostosowane są odpowiednio do wieku.

sport dla seniorów

Uprawianie sportu to korzyści związane z lepszą kondycją, poprawą zdrowia, częstszymi kontaktami towarzyskimi oraz sprawniejszym mózgiem. Osoby, które unikają aktywności fizycznej częściej odwiedzają szpitale oraz lekarzy. Sport można zacząć uprawiać w każdym wieku, ale jaki powinien wybrać senior?

Jest wiosna - czas obudzić się z zimowego snu i z energią przywitać wiosnę. Brak słońca i niedobór witamin w diecie powodują, że brakuje nam energii i motywacji po zimie.