Promowanie domu seniora wbrew pozorom nie jest takie proste. Nie wystarczy świetna lokalizacja i wysoka jakość obsługi by obiektem interesowało się wielu klientów, a w tym przypadku seniorów i ich bliskich. Dlatego w tym artykule przedstawimy 5. sposobów na promowanie domu opieki. Zapraszamy do zapoznania się z artykułem. 

Coraz więcej w Polsce jest domów seniora, a zapotrzebowanie na nie wciąż rośnie i tendencja ta nie zmieni się w związku ze starzejącym się społeczeństwem. Wbrew pozorom jednak wypromowanie domu opieki wcale nie jest takie proste. W tym artykule przedstawimy 5 sposobów na promowanie domów seniora, które naszym zdaniem warto wykorzystać. 

Pokaż co wyróżnia Twój dom seniora

W większości materiałach reklamowych domów opieki można przeczytać np. profesjonalna opieka, doskonała lokalizacja. Są to jednak slogany rzucane bez potwierdzenia, dlatego Ty postaw na konkretne informacje, a z pewnością przyniosą Ci one wiele korzyści. 

  • lokalizacja - np. gdzie się znajduje, czy jest blisko centrum, czy jest dobry dojazd, czy znajduje się blisko natury, czy jest położony blisko węzłów komunikacyjnych 
  • usługa - np. co oferujesz, jakie usługi wchodzą w podstawową cenę, kto świadczy usługi, ile podopiecznych przypada na opiekunkę 
  • dopasowanie do potrzeb seniorów - np. że mogą poruszać się osoby na wózkach bez problemu po całym obiekcie, że jest Internet, że organizowane są msze w ośrodku

Więcej o tym jak wyróżnić ośrodek przeczytacie w TYM artykule.

Zadbaj o profesjonalne zdjęcia

O tym, że należy zadbać o dobre zdjęcia obiektu pisaliśmy w TYM artykule. Warto jednak pamiętać, że to właśnie warstwa wizualna w ofercie jest bardziej przyciągająca niż sam tekst. Pamiętaj, że nawet najpiękniej napisany opis Twojego ośrodku bez dobrych zdjęć nie przyniesie zamierzonych efektów. Profesjonalne zdjęcia zachęcają to dokładnego zapoznania się z ofertą, a uśmiechnięte twarze budzą pozytywne emocje. Zdjęcia zawsze możesz wykorzystać w swoich ulotkach, stronie internetowej, folderach, gazetach, a także na stronie internetowej i w mediach społecznościowych. 

Wykorzystaj atrakcje regionu

To, w jakiej lokalizacji znajduje się jest istotne i może stanowić przewagę konkurencyjną. O tym jak można wykorzystać atrakcje regionu pisaliśmy w TYM artykule.

Zadbaj o wizerunek obiektu w Internecie i na mediach społecznościowych 

O tym w jaki ośrodek zostanie ostatecznie wybrany najczęściej decydują nie seniorzy, a ich bliscy. Obecnie przy wyborze np. hotelu sprawdzamy jego stronę internetową, media społecznościowe i czytamy opinie o obiekcie. Tak samo jest w przypadku poszukiwania idealnego, skrojonego do potrzeb seniora domu opieki. Dlatego tak istotne jest zadbanie o wizerunek obiektu w Internecie. Pamiętaj, że samo założenie strony czy profilu na Facebooku to za mało i musisz na bieżąco aktualizować stronę i dodawać posty. Warto również zadbać o opinie w Internecie - więcej o tym przeczytacie w TYM artykule. 

Udział w targach

Inną metodą promocji jest również aktywny udział w targach skierowanych do osób poszukujących, potrzebujących opieki. Warto pojawiać się na takich wydarzeniach i prezentować swoją ofertę. Pamiętaj jednak by przed tagami zaktualizować swoje materiały reklamowe i zabrać na targi wystarczająco ich ilość.

Dodaj dom seniora do bazy Mój Senior

Jeśli prowadzisz dom seniora - dodaj go do naszej bazy.