Mimo konkurencji na rynku wiele domów opieki osób starszych rezygnuje z promowania swoich placówek, a to błąd. Niezależnie od tego, czy w ośrodku zajęte są wszystkie miejsce, czy są wolne, należy dbać o pozytywny wizerunek placówki, mając na uwadze to, że konkurencja nie śpi. W artykule znajdziesz kilka sposobów na wypromowanie swojego obiektu. Zapraszamy do lektury. 

Grupa docelowa klientów 

Przede wszystkim zacznij od tego to, kogo chcesz kierować swoją komunikację - do osób starszych czy do ich rodzin. To pozwoli na odpowiednie dopasowanie narzędzi do promocji. Wiadomo nie od dziś, że inne komunikaty będą atrakcyjne dla 35 latków, inne dla 60 latków, a jeszcze inne dla 85 latków, dlatego tak istotne jest zastanowienie się nad tym do kogo i po co chcemy kierować promocję i dopasować do tego odpowiednie instrumenty. 

Skuteczne narzędzia promocji domów seniora

O tym, że należy zadbać o wizerunek placówki w Internecie pisaliśmy m.in. TUTAJ. Jeśli jeszcze nie zapoznaliście się z tym artykułem to gorąco polecamy przeczytanie go. 

Wyróżnij się na mojsenior.pl

Reklama w Internecie jest bardzo ważna. To nie tylko płatne kampanie na Facebooku i Google, ale również obecność na portalach tematycznych takich jak np. mojsenior.pl. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą reklamową. 

Dodaj dom seniora do bazy Mój Senior

Jeśli prowadzisz dom seniora - dodaj go do naszej bazy.